Az év egyik legfontosabb technológiai konferenciáján mondott beszédet Orbán Ráhel
Kattints a hírhez tartozó címkékre:
Orbán Ráhel, a BDPST Koncept ügyvezetője egy konferencián beszélt a mesterséges intelligencia helyes használatáról a szállodaiparban. A szakember elmondta, hogy bár a mesterséges intelligencia használata sok területen támogatja az üzemeltetést, az emberi jelenlétnek nem szabad teljesen eltűnnie a szállodaiparból. Jelenleg célszerűbb hibrid megoldásokat alkalmazni a szállodaiparban a mesterséges intelligencia esetleges hibázási lehetőségei miatt.
Orbán Ráhel szerint az MI segíthet az üzemeltetésben számos területen, például a revenue management, értékesítés és marketing, biztonság, energiahatékonyság terén. A szállodaiparban már évek óta használnak MI-alapú szoftvereket, és ezek a programok fokozzák a hatékonyságot és javítják a vendégélményt.
A szakember kiemelte, hogy jelenleg főként a nagyobb szállodák engedhetik meg maguknak ezeket az MI-alapú megoldásokat, de a piac bővülésével egyre több ilyen technológia válik elérhetővé a kisebb szállodák számára is. Ugyanakkor fontos, hogy a szolgáltatók tisztában legyenek az eszközök korlátaival, és az alkalmazásuk előtt megfelelő oktatást kapjanak.
Orbán Ráhel bemutatta, hogy a BDPST új szállodájában a mesterséges intelligencia háttértámogató szerepet tölt be, de más helyeken virtuális asszisztensek, robot bellboyként vagy avatarként is szolgálnak a vendégek kiszolgálására.
Azonban a szakember hangsúlyozta, hogy az MI-t úgy kell alkalmazni, hogy támogassa az üzleti tevékenységet anélkül, hogy elvesztené az emberi kapcsolatok alapvető és sikerességet meghatározó elemét.
Ha hibát találtál, vagy megosztanád a véleményedet, kérjük, jelezd az alábbi e-mail címen:
e-mail cím megjelenítése
. Köszönjük az észrevételeidet!