Új kampány indítását tervezi a Nemzeti Ellenállás Mozgalom
A Nemzeti Ellenállás Mozgalom (NEM), amely szoros kapcsolatban áll a Megafon médiával, bejelentette, hogy mém- és plakátkampányt indít Magyar Péter és a Tisza Párt ellen. Az akció célja, hogy felhívja a figyelmet a politikai ellenállásra és elérje, hogy az üzenetük szélesebb közönséghez jusson el.
Az első lépés: A petíció
Az NEM első nagyobb akciója egy petíció volt, melynek célja, hogy „az árulók tűnjenek el a közéletből!”. A petíció elindítása után, Kollár Kinga, a Tisza Párt politikusa az Európai Parlamentben úgy nyilatkozott, hogy a magyar emberek romló életminősége erősítette az ellenzéket, és ez optimizmusra ad okot a jövő évi választások kapcsán. Ezt követően a NEM úgy döntött, hogy újabb lépéseket tesz a politikai tájékozódás elmélyítése érdekében.
Plakátok, mémek és kiállítás
A petíció mellett plakátkampány is indítanak, amelynek során a legjobb mémek nyilvános hirdetéseken, sőt óriásplakátokon is megjelenhetnek. A kampány célja, hogy minél több emberhez eljuttassák az üzenetet. Szűcs Gábor, a NEM egyik alapítója és a Megafon közelében dolgozó személy elmondta, hogy várják a „pályaműveket”, és ha elegendő minőségi alkotás érkezik, egy külön kiállítást is rendeznek a mémekből. A legjobb munkák pedig nemcsak a plakátokon, hanem az utcákon is láthatóak lesznek.
A petíció népszerűsége
Szűcs Gábor a sajtónak nyilatkozva megemlítette, hogy a Tisza Párt politikusainak távozását követelő petíciót már 40 ezer ember támogatta. Bár a pontos számok nem világosak, mivel bárki kitöltheti a petíciót fiktív adatokkal, a szám növelése érdekében sokan különböző nevek alatt is aláírták a dokumentumot. „Bármilyen kamu adattal ki lehet tölteni, így akár az is odaírható, hogy Szatyor Fing a tiltakozó” – tette hozzá ironikusan Szűcs.
Ha hibát találtál, vagy megosztanád a véleményedet, kérjük, jelezd az alábbi e-mail címen:
e-mail cím megjelenítése
. Köszönjük az észrevételeidet!