január 04. szombat
Facebook
TheNews
← Friss hírekért ugorj a főoldalra

Kitört a pánik, miután eltűntek a számlák az egyik hazai bank applikációjából – Megszólalt a bank - Frissítve!

Reagált a bank


Kattints a hírhez tartozó címkékre:
Bank   Botrány   hiba   Reakció   Válasz   Számlák   Digitális   Magyarország   Erste   Karbantartás

Technikai Probléma Az Erste Mobilbankján: Eltűntek a Számlák, Az Ügyfelek Pánikolnak

Az Erste Bank George mobilalkalmazásának felhasználói között pánik tört ki, miután tömegesen eltűntek a számlák és bankkártyák adatai az applikációból. A hiba nem egyedi esetről van szó, hanem széleskörű problémáról, amely több ügyfelet is érintett, és megakadályozza őket a szokásos tranzakcióik lebonyolításában. Emellett a mobilbanki utalások is akadoznak egyes felhasználóknál.

A Portfolio egyik olvasója arról számolt be, hogy teljesen eltűntek a pénzügyi adatai a George applikáció felületéről. Az ügyfélszolgálat tájékoztatta, hogy dolgoznak a probléma elhárításán. Egy másik felhasználó arról beszélt, hogy csak egyetlen számlája és kártyája nem elérhető, a hitelkártya azonban továbbra is látható. Akadt olyan ügyfél is, aki arról tájékoztatott, hogy bár az egyenlege nem látszik, a hitelei mégis megjelennek, viszont utalásokat nem tud végrehajtani.

Az Erste Bank válasza szerint a problémát technikai okok okozzák, és az adatkarbantartás közben keletkezett hiba áll a háttérben. A bank megerősítette, hogy a kártyás fizetés és a készpénzfelvétel továbbra is működik az érintett számlák esetében, és a javítás folyamatban van. A bank elnézést kér az okozott kellemetlenségekért, és köszöni ügyfelei megértését.

A bank közleménye a következőképpen szól:


"Technikai okok, adatkarbantartás során keletkezett hiba miatt egyes folyószámlák adatai George-on átmenetileg nem érhetők el. A kártyás fizetés, készpénzfelvétel az érintett számláknál is működik. A hiba javítása folyamatban van, az okozott kellemetlenségekért a bank ügyfelei elnézését kéri és megértésüket köszöni" - írja közleményében az Erste.

- számolt be róla a blikk

UPDATE2: 10.38-ig több olvasónk is jelezte, hogy a probléma megoldódott, a helyes egyenlegek látszódnak már a George-ban.

UPDATE3: 10.54-kor a bank is jelezte: "A problémát az Erste munkatársai elhárították, mindenkinél működnek a rendszerek."

TOP 6 Hírünk
Legfrissebb Híreink
TOP 6 Hírünk
Legfrissebb Híreink
TOP 6 Hírünk
Legfrissebb Híreink