Hirdetési Hullámmal kell megbírkóznia Magyar Péternek és csapatának.
Úgy tűnik, hogy a következő hónapok kulcsfontosságúak lesznek, mivel mozgósították az influenszereket, és egyre nagyobb hirdetési összegeket fektetnek be Magyar Péter ellen. Ez hatással lesz Magyar Péter és követői helyzetére, akiknek most igazán össze kell fogniuk, hogy versenyképesek maradjanak a havi több tízmillió forintos hirdetési költségekkel szemben.
Magyar Péternek most talán még nagyobb szüksége lesz a támogatóira, mint bármikor korábban. Ahogy közeledik a 2026-os választás, egyre inkább elengedhetetlenné válik, hogy a Tiszapart közössége egy erős, összetartó magot alkosson. A cél nem csupán a hirdetésekkel szembeni ellenállás, hanem egy közös erővel való terjesztés és támogatás, hogy elérjék a kívánt politikai célokat.
Ha nem tudják mobilizálni a teljes közösséget, szinte biztos, hogy nem lesz esélyük felvenni a versenyt a Fidesz hatalmas propagandagépezetével.
Megjegyzés: úgy néz ki a politikai atombombát most Majka dobta le legújabb videójával, ha még nem láttad érdemes megnézni
Aktuális és a Fidesz Propaganda Hatalmas Költései
Az elmúlt hónapokban a Fidesz táborában egy új szereplő emelkedett ki: az Aktuális nevű oldal, amely a közelmúltban hatalmas összegeket költött el a Facebook-hirdetésekre. A Telex beszámolója szerint az oldal 20,7 millió forintot költött el a Meta Ad Library adatai alapján, ami az egyik legnagyobb hirdetési költség a magyar politikai hirdetők között. Csak a kormány és Orbán Viktor költött ennél többet.
Az Aktuális oldal az elmúlt hónapokban komoly pénzeket fektetett a Facebookra, és a hirdetési költések között olyan ellenzéki szereplőket is megelőztek, mint a Mandiner és az Origo. A hirdetések középpontjában Magyar Péter állt, akit legutóbb a Fidesz szimpatizánsai támadtak, például a Vogel Evelin-féle hangfelvételekkel.
A hirdetési stratégia részeként az Aktuális Facebook-oldala, amely jelenleg 18 ezer követőt számlál, egyedülálló módon képes volt egy komoly propagandát generálni a kormány irányvonala mellett. Az oldal korábban, 2021 és 2022 között közel 296 millió forintot költött el Facebook-hirdetésekre, míg a YouTube-on 160 millió forintot szórtak el a különféle politikai videókra.
Az Aktuális most egy két éves szünet után tért vissza, de a működését továbbra is homály fedi. A legutóbbi posztjuk november 25-én jelent meg, és azóta ismét csend honol az oldalon.
A politikai színtéren az ilyen hatalmas pénzmozgások nem csupán a kampányokat, hanem a közönség alakítását is befolyásolják. A kormányzati és ellenzéki oldalak közötti hirdetési verseny tehát tovább fokozódik, és a közelgő választások előtt egyre inkább érezhető lesz, hogy a nagyobb hirdetési költségek döntő szerepet játszanak.
Ahhoz, hogy a tiszai közösség sikeresen küzdhessen meg ezzel a hatalmas médiagépezettel, szükség lesz a közösség összetartására, az erősebb támogatásra és a közös cél érdekében tett aktív lépésekre.
2025 nagy kérdése, hogy mennyire képes egységet alkotni a Tisza közösség. A jelenlegi helyzet alapján úgy tűnik, hogy a jelentős hirdetési költségek és támadások ellenére a Tisza Párt nem gyengül, sőt, egyes mérések szerint még erősödik is. Ugyanakkor nem szabad megfeledkezni arról, hogy a Fidesz gépezete mögött hatalmas pénzügyi források állnak, és 2026 még messze van.
Ha hibát találtál, vagy megosztanád a véleményedet, kérjük, jelezd az alábbi e-mail címen:
e-mail cím megjelenítése
. Köszönjük az észrevételeidet!