Majka klipje elsöprő sikert aratott: A NER-média és a rapper között kiélezett konfliktus alakult ki
Majka legújabb „rendszerkritikus” klipje óriási figyelmet keltett a magyar interneten. A rapper egy sorral válaszolt a kormányközeli médiának, és felfedte véleményét egy korábbi munkaadójával kapcsolatban.
Majka új videója hatalmas népszerűségre tett szert
„Csurran, cseppen” címmel tette közzé legújabb számát Majka, azaz Majoros Péter pénteken a Youtube-csatornáján. A videó, amelyet könnyen „rendszerkritikusként” is jellemezhetnénk, már egyre kevesebb néző számára ismeretlen, ugyanis a vasárnap délután öt órakor történt ellenőrzéskor a klip elérte az 1,83 millió megtekintést. (mire befejeztük a cikket már az 1.961.000 megtekintést is átlépte)
Ez a hatalmas népszerűség gyorsan elérte a kormányközeli médiát is akik nem hagyták ezt szó nélkül. Talán pont ennek köszönhetően egyre többek figyelmét keltette fel, és már nem csupán a szórakoztatóipari világban beszélnek róla.
A TV2 reakciója és a válasz
A TV2, Majka egykori munkaadója, egy érdekes lépést tett. A csatorna Tények honlapján egy név nélküli véleménycikket tettek közzé, amely azonban nem a „Csurran, cseppen” klipről szólt, hanem egy korábbi Majka-posztról, amely a Trump megválasztásáról szólt. A cikk gunyoros hangvételű volt, és egyértelművé tette, hogy mi a véleményük a rapper politikai bejegyzéseiről.
Láttad már a klippet? - mutatjuk
Majka válasza: „Csurran, cseppen”
A rapper gyorsan reagált, és a „Csurran, cseppen” egyik sorával válaszolt a kritikára. A sor így hangzik: „És ha egy két firkásznak zsebből fizetsz, a sok lelkes fasz utána mindent kitesz.” Ez egyértelmű utalás volt arra, hogy nem hagyja figyelmen kívül a média próbálkozásait és ezzel a mondattal mégjobban bepromózta a videóját.
One mobil és a reklámozás
Az ügy különös pikantériát ad az a tény, hogy nem sokkal a klip megjelenése előtt Majkát büszkén mutatta be a One mobilszolgáltató reklámarcaként. A rapper tehát nemcsak a zenében, hanem a reklámiparban is sikerrel szerepel, miközben erős véleményt formál a magyar közéletben.
Az helyzetre még nagyobb figyelem irányul, ugyanis már Magyar Péter is ezzel kapcsolatban posztolt
egy kérdés Bindzsisztán urához… - ui.: pénz, pénz, pénzecske - írta a Tisza elnöke és egy képet is mellékelt a poszthoz:
Reklám-negatív reklám
Úgy néz ki a TV2 elfelejtette, hogy negatív reklám is reklám és azzal, hogy megjelent a véleménycikkük, mégjobban megnyomták az emberekben a gombot és mégtöbben nézik meg a klippet.
Ha hibát találtál, vagy megosztanád a véleményedet, kérjük, jelezd az alábbi e-mail címen:
e-mail cím megjelenítése
. Köszönjük az észrevételeidet!