NE!
WS
            

Ellehetetlenítették a riválist, felpörgött Orbán unokaöccsének a biznisze




Egy kavicsbánya bezárt, egy pedig látszólag épp csak vegetál Győr közelében. Az ok – a helyiek és a helyszínen tapasztaltak szerint – egy 20 tonnás súlykorlátozó tábla, amit tavaly helyezett ki a közútkezelő az 1401-es útra Győrzámoly és Győrújfalu közé. Emiatt a kerülőre és plusz kiadásokra kényszerített környékbeli bányászati cégek forgalma bezuhant. Ezzel párhuzamosan viszont virágzásnak indult egy új, szintén a közelben megnyílt bánya, amelyben Orbán Viktor miniszterelnök unokaöccse, Orbán Dávid is érdekelt, és amelyet nem érint a korlátozás. Hadházy Ákos független parlamenti képviselő szerint az összefüggés egyértelmű. Videóriport.

Nagyjából 40 másodperc alatt lehet átérni azon a szakaszon, ahol súlykorlátozást vezetett be a Magyar Közút Zrt. 2022 novemberében. Ez a néhány másodperc és pár száz méter azonban épp elegendő ahhoz, hogy szinte lehetetlen helyzetbe hozzon egy, a közelben működő kavicsbányát. A helyzet pedig jól jött egy másiknak, amelynek egyik tulajdonosa nem más, mint Orbán Viktor unokaöccse, Orbán Dávid.

Az 1401-es út Győrt és Mosonmagyaróvárt köti össze. Ennek egyik szakaszára, Győrzámoly és Győrújfalu közé helyezte ki az állami közútkezelő tavaly a 20 tonnás súlykorlátozást. Ez azt jelenti, hogy a 20 tonnánál nehezebb járművek 2022 novembere óta nem hajthatnak itt át. Kivételt csak az autóbuszok és mezőgazdasági járművek jelentenek, illetve azok a cégek, amelyek a szakaszon telephellyel és behajtási engedéllyel rendelkeznek.

A közútkezelő szerint erre a „kistelepüléseken élő lakosság életminőségének javítása, és a közelmúltban felújított útburkolat állagának megóvása érdekében” volt szükség. A forgalomszámlálási adatok szerint ugyanis a Győrújfalu és Győr közötti szakaszon naponta átlagosan 11 700 jármű haladt át, ebből több mint 650 kamion volt. A kitiltott járművek azóta az 1403-as jelű út (Kimlén át) – 1-es főút – M1-es autópálya elkerülőt használhatják


Nem kaptak engedélyt, beesett a forgalmuk
Bár a magyarázat elfogadhatónak tűnik, közelebbről megnézve a helyzetet azonban felmerül pár érdekes kérdés. Ezeket egy helybéli tette fel levélben Hadházy Ákos független országgyűlési képviselőnek, akivel a helyszínen próbáltunk válaszokat találni.

Az már az első percekben kiderült, hogy a forgalom nem lett kisebb – legalábbis az útszakaszon. Annál inkább az egyik közeli kavicsbányában. A Darnózseliben található Lajta-Kavics Bányászati Kft. eddig jól működött: éves szinten 300-400 milliós forgalmat bonyolított. Könnyen lehet azonban, hogy idén ez a szám már jóval alacsonyabb lesz

A darnózseli bányában ugyanis szinte megállt az élet, amióta bevezették a súlykorlátozást az útszakaszon. Ottjártunkkor a kavicsbányában mi sem tapasztaltunk semmilyen mozgást. Egyetlen teherautó sem jött vagy ment, a sóder halmokban állt – holott erre a korábbiakban nem volt példa a helyiek szerint. Sőt: mint mondták, a bányában korábban naponta legalább 50 teherautó fordult meg, a céget a legnagyobb beszállítóként tartották számon. Ez viszont ma már nincs így.

Emögött pedig az állhat, hogy a súlykorlátozás miatt a kamionok nem – vagy csak hatalmas kerülővel – tudják megközelíteni a Frissbeton/Strabag Győrújfaluban (azaz mindössze pár kilométerre) található keverőtelepét.

Úgy tudjuk, hogy a cég kért, de nem kapott engedélyt az útszakasz használatára, ahogy más kavicsbányák sem.

Szintén a közelben, Győrzámolyban működik ugyanis két másik kavicsbánya, a Győrzámoly 1 és 2.. Egyiküknél hasonlóan alacsony forgalmat tapasztaltunk, mint Darnózseliben. Érdeklődtünk ott is az okokról, hogy mennyiben érinti a működésüket a korlátozás, de azt a választ kaptuk, hogy a tábla jelenleg a számukra fontos kereszteződés után van, így ki tudnak hajtani az útra. Vagyis ők még éppen tudnak dolgozni.


A másik győrzámolyi bánya viszont már bezárt. Ahogy azt Hartl Zoltán, a bányát működtető cég vezetője nyilatkozta a témával szintén foglalkozó Magyar Narancsnak, hiába kértek, nem kaptak behajtási engedélyt, a hatvan kilométeres kerülő pedig olyan plusz anyagi terheket jelentett, hogy nem érte meg tovább nyitva tartani a bányát.

Szárnyal az új bánya Vámosszabadiban
Nem érinti ugyanakkor a korlátozás a Murobán Kft. mindössze másfél éve működő bányáját Vámosszabadiban. A cégről az a szóbeszéd járja, hogy ők vették át a súlykorlátozással kiherélt darnózseli bánya helyét, és helyi szinten a fő beszállítói lettek a legnagyobb betongyártó cégnek, a Frissbetonnak. Mivel megkeresésünkre a Murobán nem válaszolt, a helyszínen követtük végig az egyik kamionjuk útját, hogy megtudjuk, hova viszik a sódert.

Az általunk követett kamion végül – várakozásunkkal ellentétben – nem a közeli Győrújfaluba, hanem a tatai ipari parkba ment, ahol viszont szintén van telephelye a Frissbetonnak (és ahová a Lajta Kavics szintén kerülővel juthat csak el a korlátozás bevezetése óta). Vagyis könnyen lehet, hogy a pletykák nem alaptalanok. Megkérdeztük a Frissbeton Kft.-t, hogy igazak-e az állítások, amelyek szerint a Lajta Kavics Bányászati Kft. már alig (vagy egyáltalán nem), míg a Murobán Kft. kiemelkedően sok kavicsot szállít a Győrújfaluban/tatai ipari parkban található telephelyeikre.

A tulajdonos Strabag azonban nem erősítette meg, és nem is cáfolta az információinkat. Mint írták: „a STRABAG eddigi gyakorlata szerint gazdasági tevékenységéről a jogszabályok által előírtak szerint szolgáltat információkat. Ilyen jellegű információk esetleges birtokában sem lenne módunk és jogosultságunk azok bármilyen módon történő megosztására és feltárására, figyelemmel arra, hogy azok az üzleti titok védelme alá esnek.

Ami viszont a cégbeszámolóból egyértelműen látszik, az az, hogy a győri Murobán Kft. kifejezetten jókor volt jó helyen. Bár a cég már 2017 óta létezik, csak tavaly év elején nyitottak fióktelepet Vámosszabadiban, a 0112/3. helyrajzi számon, ami nem más, mint maga a kavicsbánya. Ehhez ugyan át kellett minősíteni a mezőgazdasági területet, de Vámosszabadi képviselő-testülete ellenszavazat és tartózkodás nélkül megszavazta azt.



A frissen nyitott bánya hamar felpörgött: a cég eszközparkja jelentős bővült,

a bevételek pedig egy év alatt 46 millióról 212 millióra nőttek.

A kavicsbányában ottjártunkkor hatalmas volt a forgalom: a kamionok egymást érték, a poros földúton folyamatosan jöttek-mentek a járművek. Amíg forgattunk, valaki a bánya képviseletében odahajtott hozzánk, hogy van-e erre engedélyünk, és beszéltünk-e a tulajdonosokkal. Amikor közöltük, hogy nagyon szívesen megtennénk, ha szólna nekik és idejönnének, a férfi némi bólogatás után elhajtott.

A miniszterelnök unokaöccse az egyik tulaj
És hogy mi lehet az új bánya sikerének titka? Egyesek szerint az, hogy Orbán Viktor miniszterelnök unokaöccse, Orbán Dávid éppen a bányanyitás előtt, 2021 végén lett társtulajdonos a cégben egy győri ügyvéd, dr. Mürkl Máté mellett.

A közös üzlet annyira bevált, hogy már Orbán és Mürkl egy újabb céget is létrehoztak együtt idén júliusban: a DG Kőbánya Projekt Kft.-t Gántban. Ez a cég is bányászattal és kőfejtéssel foglalkozik majd. Orbán Dávid emellett még egy cégben tulajdonos, a RODÁVI Építőipari Korlátolt Felelősségű Társaságban, amely viszont végelszámolás alatt áll, és két éve bevétele sincs.

Orbán Dávidról a 444 írt először tavaly januárban, amikor ügyvezetője lett az Orbán család legnagyobb bányászati cégének, a gánti Dolomit Kőbányászati Kft.-nek. A cégadatbázis szerint azt a vállalkozást hárman vezetik: Orbán Győző Bálint, vagyis Orbán Viktor miniszterelnök apja, Orbán Győző, a kormányfő öccse, és az 1987-es születésű Orbán Dávid. Róla a 444 azt írta, hogy ifj. Orbán Győző fiáról van szó, tehát a miniszterelnök unokaöccse. Korábbi székesfehérvári lakcíme is megegyezik Orbán Győző volt lakcímével. A Dolomit Kft.-nek egyébként továbbra is jól megy: tavaly 5,8 milliárdos forgalom mellett 2 milliárdos adózott eredményt ért el.


Van tehát, aki tovább vigye a családi bányászati hagyományokat, méghozzá láthatóan igen eredményesen. Hogy ehhez mennyiben járult hozzá egy látszólag ártalmatlan súlykorlátozó tábla azon a pár száz méteren Győrzámoly és Győrújfalu között, amellyel éppen a legnagyobb konkurenciát sikerült ellehetetleníteni, megítélés kérdése. Az illetékesek hallgatása viszont beszédes.

A Murobán Kft. mellett érdeklődtünk ugyanis a Magyar Közút Zrt.-nél is, hogy a több kilométernyi felújított szakaszból miért csak arra a pár száz méterre tettek ki súlykorlátozó táblát, de megkeresésünkre cikkünk megjelenéséig nem reagáltak. Így arra sem kaptunk választ, hogy mely cégek kértek és kaptak behajtási engedélyt, illetve kiket utasítottak el.

Orbán Dávid és Mürkl Máté szintén nem válaszolt a kérdéseinkre, ahogy a Lajta Kavics Kft. sem.

Gyurcsány Ferenc ezzel maxra nyomta az árvízvédelmet - videók, képek, szelfik, posztok , új trend
09/16
Szentkirályi Alexandra is lapátot ragadott + videó
09/16
Add tovább: a szájhősködésen túl is van élet
09/16
Robbant a hír: Magyar Pétert meghívták a köztévébe
09/16
Elhangzott az Európai Parlamentben - 30 milliárd eurót kapott Magyarország - amiből s...
09/16
A rendőrség posztolta az év képét - nem akárkikre csaptak le...
09/16
Átadták a másfél milliárd forintból felépült tornacsarnokot - A gyermek az első, ...
09/16
Határon túli lelkészeknek vásárolt szolgálati autókat a magyar kormány...
09/16
Ugrás a lap tetejére
Hasznos információk
2020-2024. Minden jog fenntartva - TheNews
         

Ellehetetlenítették a riválist, felpörgött Orbán unokaöccsének a biznisze





Egy kavicsbánya bezárt, egy pedig látszólag épp csak vegetál Győr közelében. Az ok – a helyiek és a helyszínen tapasztaltak szerint – egy 20 tonnás súlykorlátozó tábla, amit tavaly helyezett ki a közútkezelő az 1401-es útra Győrzámoly és Győrújfalu közé. Emiatt a kerülőre és plusz kiadásokra kényszerített környékbeli bányászati cégek forgalma bezuhant. Ezzel párhuzamosan viszont virágzásnak indult egy új, szintén a közelben megnyílt bánya, amelyben Orbán Viktor miniszterelnök unokaöccse, Orbán Dávid is érdekelt, és amelyet nem érint a korlátozás. Hadházy Ákos független parlamenti képviselő szerint az összefüggés egyértelmű. Videóriport.

Nagyjából 40 másodperc alatt lehet átérni azon a szakaszon, ahol súlykorlátozást vezetett be a Magyar Közút Zrt. 2022 novemberében. Ez a néhány másodperc és pár száz méter azonban épp elegendő ahhoz, hogy szinte lehetetlen helyzetbe hozzon egy, a közelben működő kavicsbányát. A helyzet pedig jól jött egy másiknak, amelynek egyik tulajdonosa nem más, mint Orbán Viktor unokaöccse, Orbán Dávid.

Az 1401-es út Győrt és Mosonmagyaróvárt köti össze. Ennek egyik szakaszára, Győrzámoly és Győrújfalu közé helyezte ki az állami közútkezelő tavaly a 20 tonnás súlykorlátozást. Ez azt jelenti, hogy a 20 tonnánál nehezebb járművek 2022 novembere óta nem hajthatnak itt át. Kivételt csak az autóbuszok és mezőgazdasági járművek jelentenek, illetve azok a cégek, amelyek a szakaszon telephellyel és behajtási engedéllyel rendelkeznek.

A közútkezelő szerint erre a „kistelepüléseken élő lakosság életminőségének javítása, és a közelmúltban felújított útburkolat állagának megóvása érdekében” volt szükség. A forgalomszámlálási adatok szerint ugyanis a Győrújfalu és Győr közötti szakaszon naponta átlagosan 11 700 jármű haladt át, ebből több mint 650 kamion volt. A kitiltott járművek azóta az 1403-as jelű út (Kimlén át) – 1-es főút – M1-es autópálya elkerülőt használhatják


Nem kaptak engedélyt, beesett a forgalmuk
Bár a magyarázat elfogadhatónak tűnik, közelebbről megnézve a helyzetet azonban felmerül pár érdekes kérdés. Ezeket egy helybéli tette fel levélben Hadházy Ákos független országgyűlési képviselőnek, akivel a helyszínen próbáltunk válaszokat találni.

Az már az első percekben kiderült, hogy a forgalom nem lett kisebb – legalábbis az útszakaszon. Annál inkább az egyik közeli kavicsbányában. A Darnózseliben található Lajta-Kavics Bányászati Kft. eddig jól működött: éves szinten 300-400 milliós forgalmat bonyolított. Könnyen lehet azonban, hogy idén ez a szám már jóval alacsonyabb lesz

A darnózseli bányában ugyanis szinte megállt az élet, amióta bevezették a súlykorlátozást az útszakaszon. Ottjártunkkor a kavicsbányában mi sem tapasztaltunk semmilyen mozgást. Egyetlen teherautó sem jött vagy ment, a sóder halmokban állt – holott erre a korábbiakban nem volt példa a helyiek szerint. Sőt: mint mondták, a bányában korábban naponta legalább 50 teherautó fordult meg, a céget a legnagyobb beszállítóként tartották számon. Ez viszont ma már nincs így.

Emögött pedig az állhat, hogy a súlykorlátozás miatt a kamionok nem – vagy csak hatalmas kerülővel – tudják megközelíteni a Frissbeton/Strabag Győrújfaluban (azaz mindössze pár kilométerre) található keverőtelepét.

Úgy tudjuk, hogy a cég kért, de nem kapott engedélyt az útszakasz használatára, ahogy más kavicsbányák sem.

Szintén a közelben, Győrzámolyban működik ugyanis két másik kavicsbánya, a Győrzámoly 1 és 2.. Egyiküknél hasonlóan alacsony forgalmat tapasztaltunk, mint Darnózseliben. Érdeklődtünk ott is az okokról, hogy mennyiben érinti a működésüket a korlátozás, de azt a választ kaptuk, hogy a tábla jelenleg a számukra fontos kereszteződés után van, így ki tudnak hajtani az útra. Vagyis ők még éppen tudnak dolgozni.


A másik győrzámolyi bánya viszont már bezárt. Ahogy azt Hartl Zoltán, a bányát működtető cég vezetője nyilatkozta a témával szintén foglalkozó Magyar Narancsnak, hiába kértek, nem kaptak behajtási engedélyt, a hatvan kilométeres kerülő pedig olyan plusz anyagi terheket jelentett, hogy nem érte meg tovább nyitva tartani a bányát.

Szárnyal az új bánya Vámosszabadiban
Nem érinti ugyanakkor a korlátozás a Murobán Kft. mindössze másfél éve működő bányáját Vámosszabadiban. A cégről az a szóbeszéd járja, hogy ők vették át a súlykorlátozással kiherélt darnózseli bánya helyét, és helyi szinten a fő beszállítói lettek a legnagyobb betongyártó cégnek, a Frissbetonnak. Mivel megkeresésünkre a Murobán nem válaszolt, a helyszínen követtük végig az egyik kamionjuk útját, hogy megtudjuk, hova viszik a sódert.

Az általunk követett kamion végül – várakozásunkkal ellentétben – nem a közeli Győrújfaluba, hanem a tatai ipari parkba ment, ahol viszont szintén van telephelye a Frissbetonnak (és ahová a Lajta Kavics szintén kerülővel juthat csak el a korlátozás bevezetése óta). Vagyis könnyen lehet, hogy a pletykák nem alaptalanok. Megkérdeztük a Frissbeton Kft.-t, hogy igazak-e az állítások, amelyek szerint a Lajta Kavics Bányászati Kft. már alig (vagy egyáltalán nem), míg a Murobán Kft. kiemelkedően sok kavicsot szállít a Győrújfaluban/tatai ipari parkban található telephelyeikre.

A tulajdonos Strabag azonban nem erősítette meg, és nem is cáfolta az információinkat. Mint írták: „a STRABAG eddigi gyakorlata szerint gazdasági tevékenységéről a jogszabályok által előírtak szerint szolgáltat információkat. Ilyen jellegű információk esetleges birtokában sem lenne módunk és jogosultságunk azok bármilyen módon történő megosztására és feltárására, figyelemmel arra, hogy azok az üzleti titok védelme alá esnek.

Ami viszont a cégbeszámolóból egyértelműen látszik, az az, hogy a győri Murobán Kft. kifejezetten jókor volt jó helyen. Bár a cég már 2017 óta létezik, csak tavaly év elején nyitottak fióktelepet Vámosszabadiban, a 0112/3. helyrajzi számon, ami nem más, mint maga a kavicsbánya. Ehhez ugyan át kellett minősíteni a mezőgazdasági területet, de Vámosszabadi képviselő-testülete ellenszavazat és tartózkodás nélkül megszavazta azt.



A frissen nyitott bánya hamar felpörgött: a cég eszközparkja jelentős bővült,

a bevételek pedig egy év alatt 46 millióról 212 millióra nőttek.

A kavicsbányában ottjártunkkor hatalmas volt a forgalom: a kamionok egymást érték, a poros földúton folyamatosan jöttek-mentek a járművek. Amíg forgattunk, valaki a bánya képviseletében odahajtott hozzánk, hogy van-e erre engedélyünk, és beszéltünk-e a tulajdonosokkal. Amikor közöltük, hogy nagyon szívesen megtennénk, ha szólna nekik és idejönnének, a férfi némi bólogatás után elhajtott.

A miniszterelnök unokaöccse az egyik tulaj
És hogy mi lehet az új bánya sikerének titka? Egyesek szerint az, hogy Orbán Viktor miniszterelnök unokaöccse, Orbán Dávid éppen a bányanyitás előtt, 2021 végén lett társtulajdonos a cégben egy győri ügyvéd, dr. Mürkl Máté mellett.

A közös üzlet annyira bevált, hogy már Orbán és Mürkl egy újabb céget is létrehoztak együtt idén júliusban: a DG Kőbánya Projekt Kft.-t Gántban. Ez a cég is bányászattal és kőfejtéssel foglalkozik majd. Orbán Dávid emellett még egy cégben tulajdonos, a RODÁVI Építőipari Korlátolt Felelősségű Társaságban, amely viszont végelszámolás alatt áll, és két éve bevétele sincs.

Orbán Dávidról a 444 írt először tavaly januárban, amikor ügyvezetője lett az Orbán család legnagyobb bányászati cégének, a gánti Dolomit Kőbányászati Kft.-nek. A cégadatbázis szerint azt a vállalkozást hárman vezetik: Orbán Győző Bálint, vagyis Orbán Viktor miniszterelnök apja, Orbán Győző, a kormányfő öccse, és az 1987-es születésű Orbán Dávid. Róla a 444 azt írta, hogy ifj. Orbán Győző fiáról van szó, tehát a miniszterelnök unokaöccse. Korábbi székesfehérvári lakcíme is megegyezik Orbán Győző volt lakcímével. A Dolomit Kft.-nek egyébként továbbra is jól megy: tavaly 5,8 milliárdos forgalom mellett 2 milliárdos adózott eredményt ért el.


Van tehát, aki tovább vigye a családi bányászati hagyományokat, méghozzá láthatóan igen eredményesen. Hogy ehhez mennyiben járult hozzá egy látszólag ártalmatlan súlykorlátozó tábla azon a pár száz méteren Győrzámoly és Győrújfalu között, amellyel éppen a legnagyobb konkurenciát sikerült ellehetetleníteni, megítélés kérdése. Az illetékesek hallgatása viszont beszédes.

A Murobán Kft. mellett érdeklődtünk ugyanis a Magyar Közút Zrt.-nél is, hogy a több kilométernyi felújított szakaszból miért csak arra a pár száz méterre tettek ki súlykorlátozó táblát, de megkeresésünkre cikkünk megjelenéséig nem reagáltak. Így arra sem kaptunk választ, hogy mely cégek kértek és kaptak behajtási engedélyt, illetve kiket utasítottak el.

Orbán Dávid és Mürkl Máté szintén nem válaszolt a kérdéseinkre, ahogy a Lajta Kavics Kft. sem.
Gyurcsány Ferenc ezzel maxra nyomta az árvízvédelmet - videók, képek, szelfik, posztok , új trend
Add tovább: a szájhősködésen túl is van élet
Robbant a hír: Magyar Pétert meghívták a köztévébe
Elhangzott az Európai Parlamentben - 30 milliárd eurót kapott Magyarország - amiből sokat elrakott az Orbán család
A rendőrség posztolta az év képét - nem akárkikre csaptak le
Átadták a másfél milliárd forintból felépült tornacsarnokot - A gyermek az első, egy családbarát országot építünk
Határon túli lelkészeknek vásárolt szolgálati autókat a magyar kormány
Hivatalos jelentés: Még mindig Magyarország a legkorruptabb ország az EU-ban
Sztrájkolni kezdtek az ukrán és Fülöp-szigeteki vendégmunkások a magyar gyárban
Rogán, offshore, milliárdok – egy rejtélyes üzlet került elő
Elkezdik a megemelt összegű támogatás utalását a külhoni magyar szülők számára
Már a rendőrség is reagált az Orbán Ráhel botrányra - megdöbbentő részletek
A rendőrség máris ejtette Deutsch Tamás testvérének ügyét - még a szerződés aláíróit se hallgatták ki tanúként....
Több mint tizenkét milliárd forint állami támogatást költött szállodákra a katolikus egyház
Egyre több magyar autóst húznak le: Figyelmeztetést adtak ki, csalók vadásznak a magyar autósokra
Jelentkezett egy harmadik település is amely díszpolgárának akarja Mészáros Lőrincet
Orbánt alázó óriás felirat jelent meg Svédországban - Európa elhatárolódik tőlünk
Döbbenetes dolgot jelentett be Magyar Péter: tarol a pártjával
Nagytakarítás indult? -Orbán mélyen hallgat a családja volt cégeinek bedőléséről
Közzétették a miniszterelnök vagyonnyilatkozatát: Orbán Viktor szegényebb lett nem is kevéssel egyetlen év alatt
Megdöbbentő dolgot mondott Győzike Mészárosról és Várkonyiról: nagyon szeretem az egész családot
Használtak lehettek az uniós pénzből osztogatott laptopok amiket gyerekek kaptak!
Előszőr veszített az Orbán kormány a néppel szemben - nem merik megépíteni a akkufeldolgozó üzemet!
Katasztrófa filmbe illő videó: Beomlott a közel 2 milliárdból épített kerékpárút ráadásul átadás után alig több mint 1 évvel
"Orbán király birodalma" - Svájci újság címlapján a magyar miniszterelnök
Milliárdokért vásárolt gigantikus hotelt a magyar állam Erdélyben a nyilvánosság teljes kizárásával
Óriási botrány Orbán kormányülésén - nem akármit mondtak neki hangosbemondón
Kitört a botrány: a gazdáktól elvett földeket 17-szeres áron adják tovább a kínai autógyárnak
Mészáros cége felújította, átadta, majd két nap után olyan történt ami csak vicclapokban jelenhetne meg.....
Tovább gyűrűzik a botrány: megszólalt Bese atya családja
Keményen odaszúrt Magyar Péter Szentkirályi Alexandrának
Kitört a háború: 63 milliós végkielégítést adott a távozó fideszes polgármester egyeztetés nélkül
Itt az új rendelet a háborús veszélyhelyzetre hivatkozva megváltozik a szerződéses szabadság
Nagyot lépett a Tisza Párt: az államot maffiaszervezet irányítja, de itt a Digitális Gyóntatószék
Magyar Péter: milyen balesetnek kell történnie.....?
Tarol a Lázár János lemondása érdekében indított petíció
Szijjártó posztja alatt jelent meg Magyar Péter - "Rövid gatya hol maradt?"
Kemény tényekkel szúrt oda Orbánnak a Tisza Párt: Hobbiból herdálják a közvagyont
Mozgósít Magyar Péter: most kell igazán az összefogás
Brüsszel polgármestere teljesen kiakadt: Orbán migránsbuszait fel fogják tartóztatni a határon
Módosultak a rendszerhasználati díjak - sokan megfognak lepődni

Ugrás a lap tetejére
Legnépszerűbb csatornák
Hasznos információk
2020-2024. Minden jog fenntartva - TheNews